DODOL TIGASEGI PELBAGAI PERISA

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
RM26.00 - 1 kg
TERDAPAT DALAM PERISA ASLI, STRAWBERRY, KOPI, JAGUNG, PANDAN DAN DURIAN

>>>BOLEH BELI 1KG CAMPUR2 SEMUA PERISA TERMASUK PERISA ASLI (ORIGINAL RASA DODOL)

4 Response to "DODOL TIGASEGI PELBAGAI PERISA"

  1. Anonymous says:

    sedapnya nampak..baca testi pun teruja rasa.. sy nk order 1kg campur asli dan durian boleh??

    Anonymous says:

    salam, nampak sedap la..kebetulan sedang cari pembekal utk sediakan dodol segitiga bg majlis open house. Dpt bekalkan ke utk 8 kilo campur2 semua perisa tu.. Saya berada di Kota Kinabalu, Sabah dan majlis ni nak buat pd 30hb Sept. Agak2 bole siap ke dan hantar melalui pos laju..

    call saya 016-2113156 .saya duk kl...saya nak beli dodol macamane caranya?apa no tel encik....tolong kol saya....penting.....08/04/2011

    Anonymous says:

    How to order?

Post a Comment